niedziela, 14 marca 2010

Świeca

Świece na pewno nie mogą się modlić!

Ale mogą się na modlitwę zgodzić.

Świece w życiu ludzi mają przeróżne znaczenie.

Najpierw, każda świeca

jest wtórnym promieniem światła,

które w ciemności naszego świata, przyszło do Betlejem.

Świeca przypomina nam chrzest,

początek naszej drogi z Chrystusem

i naszego powołania do życia.

Do życia wiecznego.

Możecie doświadczyć jeszcze więcej znaczeń,

które ma światło w waszym życiu …

Panie,

Ta świeca, którą tu zapalam

powinna być światłem,

przez które Ty mnie oświecasz

w moich trudnościach i moich decyzjach.

Powinna być ogniem, którym Ty

wypalasz we mnie wszelką dumę,

wszystkie egoizmy i wszelką nieczystość.

Przez które ogrzewasz moje serce

i uczysz mnie kochania.

Panie,

Nie mogę długo przebywać w twoim kościele.

Z zapaleniem tego światła

część mnie powinna tu pozostać.

Pomóż abym przemieniał moją modlitwę

w czyn i pracę tego dnia.

Panie,

Przede mną stoi świeca, pali się niespokojnie,

to małym, to dużym płomieniem.

Panie,

Także ja często jestem niespokojny,

pozwól abym był wypełniony pokojem.

Świeca się wyniszcza

znika w Twojej służbie.

Panie, często szukam tylko własnej korzyści

pozwól abym stał się sługą.

Tą świecą, można inne świece zapalić

Panie, pozwól stawać się wzorem dla innych

(modlitwa przy zapalaniu świecy wotywnej

tłumaczenie dowolne z niemieckiego)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz